fredag 4 juni 2010


God morgon Blogg världen!
I dag fredag måste jag ut och få lite färg på huden,men som vanligt går man säkert undan.
Har ej ro att sitta / ligga still i solen.
Sitter hela dagarna i lastbilen så jag borde ut och röra på mig men det är så tråkigt att gå ensam.


Läste lite intressanta saker igår.
Judarnas lilla bok som handlar om hur de ska ta över världen, kopierades av hitler som bara gjorde om lite ord och minekamf var ett faktum.
Jag har inte läst någon av dessa 2 böcker, så om det är sant vet jag ej.
Men lustigt är det efter vad som händer i gaza nu så verkar israelerna uppnå förintelsen fast av palestiner och dom får leka nazi.


Nä nu får jag sluta klaga på orättvisorna och sola lite innan det är dax för steken att sola i ugnen

Kram Kenna

1 kommentar:

  1. Vilken fin lastbil... och kille... och vitsippor har fina bilen fått :)

    Ja .. ut rör på dig .. det är bra för själen Kram !!

    SvaraRadera