lördag 29 maj 2010

Äntligen hitta jag tillbaka till bloggen.

Har rensat datan och de flesta uppgifter försvann.
Nu ska vi se om vi orkar skriva men lite romantik ska jag nog kunna leverera..

Jag vet du kommer galen,
Jag har varit där också.
Jag kan se hur vikten gör dina knän böja,
Låt mig ta del av det från dig.
Förvara inte själv stängda,
Jag är här för dig att öppna upp och släppa taget.
Det finns så mycket du kan inte glömma eller förlåta,
Låt mig hjälpa dig klara kan vi arbeta saker tillsammans.
Jag hör smärta i din röst,
Du behöver mig nu.
Oroa dig inte, jag flyttar himmel och helvete att komma dit.
Man kan inte tala, kommer du inte prata om det,
Jag förstår.
Sätt dina bekymmer i mina händer.
Lägg ner huvudet,
Och tror att jag kommer att göra något för att stoppa dina tårar.
Du är redo att ge upp, du har slutat,
Jag vill kunna ge dig kraft att fortsätta.
Lyftarmar med mig, Låt oss gå vidare,
Som en livs levande, kärleksfull, varelse.
Vet att du kan lägga tro på mig.
Jag kommer att bli din rock, kommer jag vara din boning,
Jag är här med dig, för dig alltid.


Jag är singel igen så nu får vi plocka fram kram faktorn igen ;)

Kram Kenna

1 kommentar: