söndag 13 september 2009

Söndag och vecko rapport.


Helgen slut, och nu börjar arbetet igen.
Det är med blandade känslor, man ska till jobber igen.

Måndagen startade med en på backning.

Tisdagen var jag nära att få ett helt timmer lass i fronten. (en timmer bil som låg framför fasnade med kranen i en bro men tack vare att jag höll avstång hann jag bromsa)
Onsdag small det till när jag kom åkande, (en luft bälj gick sönder)och jag var nära att pissa på mig (haha).

Torsdag ledig, men då kommer de negativa tankarna tillbaka
Fredag mår lite bättre, hittar lite roliga skämt på nätet (se fredags inlägg).

Lördag är på stan och kollar in flickans scout utställning, sen går vi och köper höstjacka.

På eftermiddan är vi på kolonin och jag fota lite med mobilen.

Och så Söndag.

Solen skiner efter en natt av hällande regn.

Städning och diskning efter maten.

Handla lite bas varor i affären.

Sen sitta här och undra vad man ska göra.

Försöka skriva något roligt hmmmm, tråkigt hmmmm, nä får hitta en låt att dela med mig av.

Ps:Kanske lägger ett inlägg senare

Kram Kenna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar