fredag 3 juli 2009

avslöjar

För att man hade misstankar om otrohet, och lyckades bevisa det.(Msn chatt)(det var horribelt att läsa)
Hur i hel---- kan det vara mitt fel.
Sen ska man försöka glömma det som hänt, men det fortsetter i smyg.
Vi ska visserligen skiljas men att gå hela dagarna och undra om han ligger i din säng när du jobbar är helt livsdödande.
Mina tankar är kanske överdrivna men om dom slutat chatta som dom sa,vore livet kanske lite lättare.
Men dom har fortfarande kontakt.
Tagit bort allt som kollar datan och ska föröka gå vidare .

5 kommentarer:

  1. Jag har väl för faan aldrig sagt att det bara är ditt fel.
    Vi har vuxit ifrån varandra så enkelt är det och jag tänker INTE flytta ihop med någon annan.

    Jag är vuxen och gör som jag vill,jag ser ingen ägande stämpel " tillhör Kenneth" på min kropp nånstans.

    Och att en viss person skulle vara här om dagarna medan du jobbar,för faan ge dig.

    Och du ser verkligen till att göra livet till ett helvete för flera än mig.
    Kan du lämna dom ifred!!!

    Bra gå vidare,för det har jag gjort för länge sen.
    Och lägg för faan ner dina självmords tankar, om du tror att det biter på mig så tror du fel.

    Och lägg ner alla jävla psykningar och kontroller du håller på med.

    SvaraRadera
  2. Att vi fortfarande skulle hålla på att chatta!!
    Ja du, tro vad faan du vill men det är över 1 månad sedan jag chattade med någon.

    Att man önskar varandra en glad midsommar,ser inte jag som att chatta.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Anonym 2
    Mr-k är nog ******* mm. Kram ****
    Är det något du känner till.
    Och det var långt efter midsommar

    SvaraRadera
  5. Jaha och eftersom jag skrev kram tina i slutet så betyder det???
    Jag vill bara upplysa att Sirpa skriver kram i slutet på sina sms till mig och jag ser inte det som något som antyder till sex mm.

    Men det kanske är bäst att du skickar sms till henne och upplyser henne om att hon inte får skriva kram till mig eller jag till henne.

    SvaraRadera